Nyheder

Et elegant og dyrt dykkerur

Rolex har mange forskellige mærker, som du kan vælge imellem. Er du til Rolex? Så er du til kvalitet, præcision og elegance. Det siger meget om os, hvad vi vælger – og har mulighed for – at gå i og have på. Ikke mindst på vores håndled. Rolex er superstar. Det ypperste og det, som du sandsynligvis først kommer i nærheden af, når du kommer til penge – eller kender nogen, der gør. 

Datoskift og meget mere

Det var faktisk allerede i 1931 at Perpetual, en banebrydende model fra Rolex, kom på markedet. Uret var selvoptrækkende via strøm fra en lille rotor, der var monteret inde i Rolex uret. Igennem årene er der kommet rigtig mange forskellige modeller og dette er med til at kendetegne Rolex brandet – nemlig teknologi og avant garde, som du kan finde her swisstime.dk

De mange modeller hos Rolex

Rolex har som sagt mange modeller, der findes 15 i alt. Dem du måske har hørt om er Sky-Dweller, Submariner, Sea-Dweller, , GMT-master og Daytona samt Explorer. Der findes to typer, de mere klassiske typer som er tidsløse og så findes de mere professionelle og sportslige ure. Der kommer konstant nye varianter af urene og sortimentet er derfor enormt bredt og det tager tid at sætte sig ind i alle de forskellige modeller. Rolex emmer af historie, mode, prestige og en tid, der både er nutidig og historisk. Brandet er omgivet af mystik og forundring og samtidig tilgængeligt for den, der har. Hvis du ikke har, må du gå. Kvinder, mænd og unge mennesker, der er vokset op med kendskab til brandet, higer efter at få et sådant ur en dag. Den dag, de får deres første ur, glemmer de aldrig. 

Statussymbol med sex på

Ja. Lad os bare sige det som det er. Rolex er et statussymbol. Det signalerer kvalitet, luksus, penge og muligheder. Det er høj cigarføring blandet sammen med Wall Street møder Palm Springs. Du har set det på håndleddet af de lækreste modeller, bedste skuespillere og mest forførende mennesker i Hollywood. Rolex passer bare godt til de rige og berømte og det vil alle andre også gerne have en bid af. En lille, bitte bid af deres fame and fortune. Det er det brands gør ved os, vi får fornemmelsen og følelsen af, at hvis vi går med det – hvad enten det er et ur eller et stykke tøj eller en lækker bil – så bliver vi også lidt af det, som de andre er.